2011. március 1., kedd

Cukorborsós husi

A "cukorborsóshusi" a kedvencem. Anyukám minden fontos eseménykor ezt föz nekem: ballagáskor, Karácsonykor, szülinapomon... Már én is el tudom készíteni, de azért az nem ugyanaz :)


Hozzávalók:

  • 50 dkg husi (csirke- vagy pulykamell, sertéscomb)
  • 20-30 dkg cukorborsó
  • 3-4 gerezd fokhagyma
  • só, bors, kakukkfü
  • olaj, margarin
A borsót feltesszük sós vízben föni . Olaj és margarin keverékén fehéredésig sütjük a húst a fokhagymával. Sózzuk, borsozzuk. (A borsozást ismét túlzásba lehet/kell vinni egy kicsit...) Ezután fedö alatt folytatjuk a sütést, néha egy kis vizet önthetünk alá. A cukorborsót addig fözzük, amíg még roppanós. Ha ez megvan, hozzáadjuk a majdnem kész husihoz, még megborsózzuk (vagy borsikafüvet is használhatunk), kakukkfüvel megszórjuk és egy picit még együtt sütjük öket.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ez tökéletes!
    Megkívántam,mert már régen készítettem el!
    Puszi:A.

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...