2011. április 22., péntek

Nem annyira Húsvéti menü

Katitól kaptam a kedves felkérést erre a játékra. A lényege, hogy a már létezö receptjeinkböl egy Húsvéti menüt állítsunk össze. Mivel a blogom még nagyon fiatal, nincsenek kifejezetten ünnepi receptjeim, de azért egy rövidke listát összeállítottam:

Sopa Juliana, portugál zöldségleves
Káposztával, répával, nyuszicsalogatónak :)

Recept    










Jardineira, portugál ragu
Bárányból...

Recept










Tarte de amêndoa, portugál mandulatorta
Hogy valami ropogós is legyen a sütin... 

Recept











Mivel 1-2 napig nem voltam itthon, csak most tudtam újra gép elé ülni, és úgy láttam  a játék már eléggé körbejárt. Így én azokat hívnám meg, hogy csatlakozzanak, akiknek van kedve (és receptje) hozzá és még nem tették.



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...