2011. május 26., csütörtök

Díjcsokor

Ismét díjat kaptam, ezúttal Mritától. Bevallom, nagyon örülök az ilyen kedvességnek, valamint mindig alig várom, hogy megjegyzés érkezzen bármely bejegyzésemhez és örömmel olvasom a véleményeket. Ezért én most azoknak a kedves blogot író társaimnak adom tovább, akik gyakran megtisztelnek azzal, hogy szánnak arra 1-2 percet, hogy néhány kedves szóval megillessék az aktuális postom. Egyben ök azok, akiket a leggyakrabban, naponta akár többször is meglátogatok:


 


Idöközben még egy kellemes meglepetés ért, hiszen Martinellitöl is megkaptam a díjat. Csak megelözött közzétételben :)

    6 megjegyzés:

    1. Köszönöm, nagyon kedves tőled, hogy rám is gondoltál! :)
      Mindig szívesen nézelődök nálad és nem is bírom ki szó nélkül a látottakat!

      VálaszTörlés
    2. Kedves Bors and Pepper!
      Köszönöm, hogy engem is megtiszteltél ezzel a díjjal!! Igazán aranyos vagy! Igyekszem én is továbbadni!

      VálaszTörlés
    3. Nagyon szépen köszönöm a díjat, nagy öröm, h gondoltál rám is :)

      VálaszTörlés
    4. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!
      Kedvelem a blogodat, és Gabihoz hasonlóan , én sem bírom szó nélkül hagyni a látottakat, főleg , ha nagyon tetszik is valami !:))
      Szuper a blogod , megérdemled a díjakat!!!!

      VálaszTörlés
    5. Köszi szépen, jól esett, hogy rám is gondoltál, és az is, hogy a magyar blogokon általam elindított díj visszatért hozzám. Mivel már egyszer megkaptam, kiteszem az oldalsávba, hogy tőled is kaptam.Mégegyszer, köszönöm.

      VálaszTörlés
    6. Köszönöm szépen, nagyon örülök, és örömmel látogatlak.

      VálaszTörlés

    Köszönöm a hozzászólást!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...