2011. október 25., kedd

Paradicsomos sült tészta lencsével

Lencsés lasagne-t már készítettem, most ezt egy picivel leegyszerüsítettem (bár a lasagne sem bonyolult) és sütöben sült tésztává alakult. Lássuk be, így azért kevesebb macera van vele és ugyanolyan finom. A lencse pedig jót tesz tekünk, nemcsak Újévkor...




Hozzávalók:
  • 1 konzerv hámozott paradicsom
  • 2 ek. sürített paradicsom
  • 3 tk. cukor
  • 1 kisebb fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • pici só
  • bors
  • füszerek: (friss) bazsalikom, kakukkfü, oregano
  • olívaolaj
  • fött lencse (nálam most 1 konzerv)
  • tészta

A tésztát megfözzük, de nem túl puhára ( kb. al dente). Eközben... A hagymát apróra vágjuk, a fokhagymát tenyerünkkel szétnyomjuk és az olajon megpároljuk öket. A kockára vágott paradicsomot a levével együtt hozzáadjuk és az összes füszert és a cukrot beletesszük. Felforraljuk, a süritett paradicsomot belekeverjük. Ha túl sürü, a tészta fözölevéböl kanalazunk hozzá. Kb. 10 percet fözzük, majd hozzáadjuk a fött lencsét. A kész tésztával összeforgatjuk és 200 fokos sütöben 15 percig sütjük. Sajtot is reszelhetünk rá, még sütés elött.

És igen, már megint variáltam a blogon. Nem tudtam megbarátkozni teljesen az elözövel. Majd csak egyszer rátalálok az igazira, addig is próbálkozok.

3 megjegyzés:

  1. Klassz recept! Nagyon finomnak hangzik. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, tésztát szeretem a lencsét is ! Így csak finom lehet!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól hangzik, a lencsét szeretjük nagyon:) Tésztával még sosem próbáltam, de tuti finom:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...