2011. október 9., vasárnap

Tejbedara, tejbegríz, tejbepapi

Van olyan, aki ne szeretné?! Nem hiszem. Ez a klasszikus recept, semmi meglepetés nélkül. Az isteni darafelfújthoz is ezt használom, Horváth Ilona jóvoltából. Ezt a kis csészét a nyáron Tihanyban vettem, egyböl beleszerettem!!! Van tesója is... A cseresznye pedig az ovis jelem volt :)



Hozzávalók:
  • 8 dkg búzadara
  • 5 dl tej
  • 5 dkg cukor

Ezt a három hozzávalót ízlésünk szerinti sürüségüre fözzük, állandó kevergetés mellet. Lehet beletenni citromhéjat, vaníliás cukrot, lehet tálalni gyümölccsel, lekvárral. Én kakaóporral szeretem. De nem ám annyival, ami a képemen van! Sokkal többel!

7 megjegyzés:

  1. Kérlek nézz be hozzám, díjat szeretnék átadni neked!

    http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/10/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. :) De cuki kis csésze! A belevaló is nagyon fincsi...nálunk majd' minden este ez van, kislányom nagyon szereti. Amit meghagy nekem, azt egy kis Nutellával kikeverem és úgy eszem meg...hmmmm! Na, de a hagyományos kakaós változat se rossz ;)

    VálaszTörlés
  3. A tejbepapit mi is szeretjük, gyakran előfordul náluk.
    Nagyon aranyos a kis bögrécskéd!!

    VálaszTörlés
  4. Nem fogod elhinni, de amióta megláttam azt a kis copfos képedet, mindig az jutott eszembe, csak egy pár cseresznye hiányzik róluk. Akár "Nagymama lekvárja" reklámarc is lehetne a nyolcvanas évekből. Aztán azt írtad ez volt az ovis jeled.))

    VálaszTörlés
  5. Teakert! Hát erre nagyon ráéreztél! Ráadásul a 80-as években készült a fotó :)A cseresznye pedig fontos szerepet tölt be az életemben, az ovis jelem miatt :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szeretem én is akár griznek akár rizzsel, de én fahéjjal szeretem! A bögréd valóban nagyon aranyos!

    VálaszTörlés
  7. Naná, hogy szeretjük. Az unokahúgom jele az oviban cseresznye volt. :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...