2012. január 8., vasárnap

Mandarinos-narancsos sütemény

Azt hiszem, a mai ötórai teámhoz jobbat ki sem tudtam volna találni! Könnyü, omlós süti, ami pikk-pakk elkészül. A "bolo de laranja" receptem mandarinos változata. 




Hozzávalók:
  • 125 g lágy vaj vagy margarin
  • 160 g cukor
  • 2 db tojás
  • 225 g liszt
  • 1 ek. sütöpor
  • 1 ek. tej
  • 4 ek. frissen facsart mandarinlé
  • 1 narancs reszelt héja



A vajat a cukorral habosra felverjük, majd egyenként hozzáadjuk a tojásokat. Tovább keverjük (géppel), majd beleszitáljuk a sütöporos lisztet. Ezt beledolgozzuk a vajas masszába, majd hozzáadjuk a tejet, a mandarinlevet, a narancshéjat  és összekeverjük a masszával. A sütöt 180 fokra elömelegítjük, a vekniformát kikenjük, kilisztezzük és beleöntjük a tésztát. Kb. 50 perc alatt megsütjük (Tüpróba!!).

8 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan jól néz ki, mentem a receptet, köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Csak ennyi: hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta:) Látszik a képen, hogy milyen puha és omlós kis süti. A citrusféléket meg mind szeretem:)

    VálaszTörlés
  4. Mekkora formád amiben sütötted? Van egy ilyenem, kb. 30 cm hosszú...Nagyon finom süti!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók ezek a délutáni kávéhoz, teához illő sütemények! Imádom őket! Nekem is van egy amibe tej helyett narancs és citromlé kell. Még magába is finom! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...