2012. február 11., szombat

Cukorborsó leves brokkolival és spenótlevéllel

Szóval az úgy történt, hogy már nagyon vágytam a cukorborsó levesre. Viszont csak sárgarépa és zöldborsó volt itthon, fehérrépa meg hasonlók nem. Így arra az elhatározásra jutottam, hogy teszek bele néhány rózsa brokkolit és pár levél fagyasztott spenótot. Nagyon fincsi lett a leves, simán jól is laktam vele (föleg, hogy szokásomhoz híven eltúloztam benne a tésztát :)




Hozzávalók:
  • sárgarépa
  • cukorborsó (fagyasztott)
  • brokkoli
  • spenót (fagyasztott vagy friss)
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 kicsi fej hagyma egészben
  • friss petrezselyem
  • só, bors
  • levestészta
  • pici olaj
  • esetleg egy kis liszt, ha rántani akarjuk (elmaradhat)


A sárgarépákat (2 nagyobbat) felkarikázzuk és egy kis olajon 1-2 percig pirítjuk, majd meghintjük egy pici liszttel (el is maradhat). Felengedjük vízzel. Amikor forrásnak indulna, hozzáadjuk a hagymát, a fokhagymát és a zöldborsót (fél bögre). Sózzuk, borsozzuk, beletesszük a felaprított petrezselyem felét. Amikor már majdnem minden puhára fött, hozzáadjuk a brokkolit (3-4 rózsa), a spenótot (csak pár levelet, nagyobb darabokra tépkedve) és a levestésztát. Amikor már minden megfött, beleszórjuk a maradék petrezselymet is.

Pin It

4 megjegyzés:

  1. Fincsi lehetett ez a leves. Pont az összes zöldséget nagyon szeretem, amiket felhasználtál ;)

    VálaszTörlés
  2. Nálam nyerő a levesed!
    Nézz be hozzám légyszíves, díjat szeretnék továbbadni :)!!

    VálaszTörlés
  3. Meglepi: http://sucreriesandco.blogspot.com/2012/02/dijat-kaptam-hajnitol.html
    Remélem jól vagy és minden ok. Bocsi, hogy eltűntem, de a vizsgák miatt teljesen el vagyok úszva...iszonyúúúú!
    Puszi!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...