2012. október 18., csütörtök

Sütöben sült füszeres sütötök

Kaptam egy óriási sütötököt. Egy részét lefagyasztottam, ök majd levesben fogják végezni. Nagy részéböl valami nagyon finomság készült, de erröl majd holnap. Pár szeletet pedig megsütöttem. Meglepö módon, itt a portugál családban nem szokás sütötököt sütöben sütni, így újdonság erejével tudtam hatni.




A sütötököt 5-7 cm-es szeletekrere vágjuk (nem kell meghámozni). A sütöt 200 fokra elömelegítjük. A sütötököket egy alufóliával bélelt tepsire sorakoztatjuk. Csak így simán is megsüthetjük, de meg is füszerezhetjük. Nálam most készült kakukkfüves, frissen reszelt szerecsendiós, szegfüszeges és sima is. Szóval, visszatérve a sütéshez. A sütötököket egy alufóliával lazán letakarjuk és mehet a sütöbe. Amikor már nagyjából megpuhult, levehetjük a fóliát, hogy egy kis színt kapjon.

Bónuszként itt a tök, még egyben:


Akkora volt, mint a kutya ülve :)

1 megjegyzés:

  1. Az utolsó kép nagyon jó! :o) Milyen helyes blöki! A sütőtököt én nagyon szeretem, de senki más a családban. Vettem most is, ott fekszik a hűtőben, majd most hétvégén megsütöm a felét és én is levest tervezek belőle. Annyira szeretem a levest, hogy képes lennék minden nap elszürcsölgetni... :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...